پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215763
۱۰۰۰ واحد توليدي در چهارمحال و بختياري تسهيلات دريافت کردند
تاریخ انتشار : 1395/05/11 18:24:20
نمایش : 1043
مديرکل بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختياري گفت: سال گذشته در راستاي رونق توليد در استان به هزار واحد توليدي در استان تسهيلات اعطا شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، شهاب زارعي صبح امروز در همايش مسئولان بسيج سازندگي اظهارداشت: در چندسال گذشته برنامه‌هاي متنوعي در زمينه‌ها و رده‌هاي مختلف بسيج و سپاه در حوزه اقتصاد مقاومتي با مشارکت بانک مهر اقتصاد در پرداخت تسهيلات اجرا شده است.

وي گفت:‌ در اين راستا اعتبارات مورد نياز براي طرح‌هاي توليدي ‌زنبورداري، پرورش دام، حمايت از صنايع در حال تعطيل و نيمه تعطيل پرداخت شده که اين امر در راستاي حمايت از توليد داخلي تأثير به سزايي داشته است.

مديرکل بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختياري بيان کرد: سال گذشته بيش از هزار واحد توليدي با دريافت تسهيلات از بانک مهر اقتصاد استان مجددا راه‌اندازي شده‌اند که اين امر در نهايت ايجاد فرصت‌هاي شغلي جديد را به همراه داشته است.

زارعي با اشاره به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده در اين بانک خاطرنشان کرد: در تلاش هستيم تا زمينه را براي حمايت بيشتر از طرح‌هاي توليدي و اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي مدنظر مقام معظم رهبري فراهم کنيم.

وي گفت: اقتصاد مقاومتي ابعاد مختلفي دارد که اگر درست اجرا شوند شرايط حمايت از توليد داخل، رشد اقتصادي و در ايجاد فرصت‌هاي شغلي فراهم مي‌شود.

مديرکل بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختياري رونق توليد داخل را عامل تحول گسترده در بازار کار، پول و سرمايه دانست و تصريح کرد: ‌اين رونق به تأمين منابع مالي دولت از محل ماليات کمک شاياني خواهد کرد و دشمن هرگز نمي‌تواند با بهانه‌هاي تحريم مالي و انتقال پول اين اقتصاد را تحت کنترل خود درآورد.

زارعي ادامه داد: غربي‌ها و دشمنان نظام به شدت از الگوي اقتصاد مقاومتي هراس دارند و نبايد اجازه دهيم اقتصاد کشور مزيت‌ها و استعدادهاي خود را فداي واردات کند و در هرگونه تعامل و تجارت با کشورهاي خارجي بايد به سمت بازي اقتصادي برد- برد حرکت کنيم.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html